احساس خوب سلنا گومز پس از فروپاشی ، ساخت آهنگ جدید














we will be belieber 4 ever

every thing about justin

 

سلنا گومز به تازگی مصاحبه ای با خبر گزاری E! داشته و در مورد اینکه چطور شد بعد از 2 سال بودن در یک رابطه با جاستین تصمیم به جدایی گرفت و چه حسی داره؟!
که سلنا در این مورد توضیح داد :
" من خوبم . واقعا خوبم ، من در حال ظبط هستم . و الان زمان خوبیه "
سلنا همچنین درباره ی آلبوم جدیدش که 16 تراک هستش توضیح داد :
" من وجود با داشتن چیزهای بسیار سرگرم کننده ، میخوام همه چیز ، احساسمو بیان کنم ! "
یعنی سلنا میخواد جوابی احساسی به آهنگ Nothing Like Us جاستین بیبر بده؟! باید منتظر موند

سلنا گومز مصاحبه ی دیگه ای هم در یکی از مراسم ها داشته که ازش پرسیده شده کدوم یک از افراد گروه وان دایرکشن رو دوست داره ببوسه ؟!
که سلنا در جواب گفته : زین ! که باعث شایعه سازی در مورد رابطه جدید میان 2 سلبریتی جوان دیگه ( سلنا و زین ) شده

          

          احساس خوب سلنا گومز پس از فروپاشی ، ساخت آهنگ جدید

 



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت16:36---13 بهمن 1391
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سلام

خوبی؟؟؟

ممنونم که بهم سرزدی عزیزم

وبلاگت خیلی قشنگه

منم یکی از طرفدارای جاستینم خیلی ازش خوشم میاد در ضمن لینکی *بلینکم*

تو از سلنا هم خوشت میاد زود ه زود خبرم کن بوسسسسسسسسسسپاسخ: خواهش میشه عزیرم نه اصلا ازش خوشم نمیاد مگه تو دوسش داری؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,ساعت 13:31 توسط soha|



P i n k Girl